GOOD BOY SNABBARE, LÄNGRE, STARKARE
S1, A2: På Man-siks uppmaning bildar de före detta elitidrottarna en specialstyrka. Alla medlemmarna är redo för en nystart och kommer med sina egna förhoppningar och målsättningar, men bakom det hela lurar en dold agenda.