Pörni Snap Out of It
S2, A1: Pörni är på en mörk plats efter uppbrottet med Bjørnar och gör ett stort misstag på jobbet. Hennes pappa kritiserar henne för hennes oförmåga att ordna upp saker och ting när hennes privatliv blir komplicerat.