Grey's Anatomy Snowblind
S16, A15: Meredith och Carina ifrågasätter DeLucas okaraktäristiska beteende när han anmäler sig frivilligt för att utföra en livshotande uppgift under en snöstorm. Bailey försöker hjälpa Joey med hans framtid.