So Long, and Thanks for All the Red Snapper
S4, A22: Lisbon återknyter kontakten med sin före detta fästman (gästskådespelaren KENNY JOHNSON) medan hon utreder mordet på en surfare. Cho ifrågasätter sitt förhållande med Summer.