Beverly Hills 90210 So Long, Farewell, Auf Wiedersehen, Goodbye
S4, A1: Efter sommarlovet förbereder sig alla för universitetslivet. Brenda vantrivs på college och vill sluta. Brandon får en ny beundrare. Andrea måste fatta ett svårt beslut. Kelly återvänder från Europa utan Dylan.