So Many Tears
S1, A3: Tupacs juridiska problem ökar med flera olika gripanden i olika delstater och kulminerar med att han åtalas för sexuellt övergrepp i New York. Afeni blir frontfigur för New Yorks pantergrupp 21. Hon för egen talan i rättegången och chockar världen när domen faller. Tupacs brottsmål får dock ett annan utgång.