So That Means We're in a Love Triangle!
S1, A6: Hachi Siou has been smitten with Roka ever since she bagged him once. When he hears that Roka has bagged Kazama, he decides that the three of them are in a love triangle! He challenges Kazama to a game duel that turns into a school-wide tournament.