So
S3, A1: Efterverkningarna av Abels kidnappning får Sons att vackla – i synnerhet Jax, vars sorg får honom att grubbla ännu mer över sin framtid i motorcykelklubben. Samtidigt får Gemma, ännu vid piskan, oväntade nyheter och riskerar sin frihet för att ta hand om saken.