S.O.B. Prison Break
S4, A19: Michael har en obekväm återförening med Christina som släpper en bomb angående Lincoln. Lincoln måste skynda för att stoppa Christinas dödliga plan. T-Bag måste bevisa att han passar in hos "Firman".