Making Their Mark Som ingen annan
S1, A1: 2020 börjar som alla andra år i sportens historia, när covid-19 anländer till Australien. Pandemin sprider sig i rasande fart och skapar en situation som förändras från minut till minut med oerhörda konsekvenser. Kommer ligan ta sig till första omgången?