S1, A4: Lily och Tom vaknar ihop och förnekar allt. Tom säger sig jaga Lexie, vilket skapar spänning. Efter vild natt hoppar gänget bungyjump. Nardos avslöjar en hemlighet som förvärrar triangeldramat Lily-Tom-Lexie.