S1, A3: Medan han tar itu med Jonás kidnappning, visas i återblickar hur Yosi bygger upp relationen med Dafne, som är nyckeln till att komma närmare den mystiska Saúl. Hans svärfar erbjuder honom ett jobb som kommer att skicka ut honom på en farlig resa.