S1, A6: Reggie Wallis, den snygga sångaren i rockbandet The Queenmakers, hittas död i omklädningsrummet precis när bandet ska inta scenen. Syster Boniface upptäcker att han har blivit stucken av ett bi och drar slutsatsen att det handlar om mord.