S6, A3: Tjejernas liv har ställts på ända av deras fångenskap och var och en av dem söker svar för att få rätsida på den hemska upplevelsen. Aria fokuserar på Andrew genom att försöka förstå vem han egentligen är, medan Emily försöker få kontakt med en ny vän.