S1, A1: Toledo, Spanien, 1997. Sonia, en NGO-ledare, hjälper marockanska jordgubbsplockare att bygga upp Fuensanta som sitt läger. Radi, en muslimsk pojke, börjar uppföra sig konstigt efter att ha besökt ruinerna under bykyrkans källare. Safir, den maghrebiska religiösa ledaren, tror att det beror på närvaron av en djinn, en muslimsk demon.