Southern Charm
S1, A6: Rick, Corey och Chum åker till den djupaste Södern, och Savannah, Georgia. Trion kommer att förtrollas av ett farligt magiskt trick, ett kusligt hotell och en ökända gravsten, när de åker runt och gör affärer i den mest hemsökta staden i Amerika.