Muppets Now Sovläge
S1, A4: Scooter vaknar upp i skräck och upptäcker att hans jobb under en hel natt tagit ut sin rätt då han nu bara har 30 minuter på sig att ladda upp Muppets Now. Eftersom klockan tickar och ögonlocken sluts, tar Scooter hjälp av Animal för att hålla sig vaken. Dr. Bunsen Honeydew och hans assistent Beaker utför vibrerande experiment med hjälp av en ensam, omodern dator. Kocken upptäcker Spaghetti Carbonarans hemlighet då han tar rygg på sin motståndare Giuseppe Losavio. Miss Piggy slår sig ned med Aubrey Plaza för att ha en förtjusande intervju. Senare, tar hon sig an sitt favoritämne, egenvård med sina gäster Linda Cardellini och Taye Diggs.