The Muppets Mayhem Spår 4: The Times They Are A-Changin'
S1, A4: Nora är övertygad om att bandet behöver hitta ett ”nytt sound” och styr upp ett gäng musikaliska samarbeten med toppartister som representerar olika genrer, allt från pop till EDM till mumble rap och reggae, trots wannabe-producenten Moogs protester. När det inte riktigt går som hon tänkt, undrar Nora om inte det perfekta samarbetet funnits mitt framför dem hela tiden. I ett försök att läka den schism som skapats mellan Nora och Hannah, försöker Janice dela med sig att en överraskande personlig erfarenhet.