The Office Special Project
S8, A14: Dwight får uppdraget att åka till Tallahassee för att lansera en kedja av Sabre-butiker. Pam kommer tillbaka efter mammaledigheten. I rollerna: Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, James Spader, m.fl. Del 14 av 24: Special project.