Zebrarummet Spring Hugo, spring
S1, A4: Sara befinner sig på fiendens mark, och Isaac får upprättelse. Den årliga stafetten mellan skolorna blir av, men blir inte som Sara hoppats. Philip och Hugo planerar inför den kommande långhelgen.