S1, A3: 1992: Bunny och Honey ger sig ut på byrån viktigaste uppdrag i Belgrad. Honey gör en chockerande upptäckt. 2000: Bunny missar precis Honey och Nadia. Han fruktar det värsta och lämnad utan något annat val, vänder sig han och Chacko till sin gamla kompis Ludo för att få hjälp.