S5, A27: Steve och David arrangerar en hip-hop-kväll på klubben för att öka de låga biljettintäkterna. David ber Willies brorson Juwan att spela. Dylan låter Molly hypnotisera honom och går bakåt i tiden till ett tidigare liv som luffare.