Marvel's Cloak & Dagger Stained Glass
S1, A3: Tandy är på rymmen och kriminalaren O'Reilly är henne på spåren, men hon jagar henne kanske inte av den anledningen som Tandy tror. Tyrone är desperat efter svar och vänder sig till Evita och hennes tant Clarisse, en voodooprästinna, för att få hjälp.