Moonshine Standby Out of Newark
S1, A1: Seriestart. Storstadsbon Lidia vänder hem från New York för att delta på en familjebegravning i Kanada. Alla är övertygade om att hennes gästspel kommer att vara kort, men ödet vill annorlunda och plötsligt vänder ett oväntat arv upp och ner på allt.