S2, A12: Två topp-boxare möts i ringen och hamnar på sjukhus. Legenden Mercury "The Heat" Jones inser bittert att han förlorat mästartiteln till Tommy Brackett. Och när Brackett plötsligt hittas mördad är det inte svårt att gissa var misstankarna riktas.