Grey's Anatomy Staring at the Sun
S3, A8: Familjen O'Malley hälsar på George på sjukhuset; Meredith bestämmer sig för att ha en mer positiv syn på livet; Derek och Addison strävar efter att ha en civiliserad relation; Richard försöker återförenas med sin fru, Adele.