S6, A15: Annalise upptäcker att det finns ett överraskningsvittne som hotar hennes fall. Connor försöker övertala K3 att gå med på en ny plan. En lögn mellan Frank och Bonnie hotar deras förhållande när mördaren till slut avslöjas.