S1, A2: Intendenten för J. Paul Getty Museums antiksamling, Marion True, har hamnat i onåd. Hennes fall orsakas av jet-set antikvitetshandlaren, Robin Symes, och hans älskare och affärspartner, Christo Michaelides.