Unexpected Step Up And Be A Dad
S2, A5: Laura och Tylor tar med sig bebisen hem, medan Diego äntligen följer med Emiley på läkarbesök. McKayla bestämmer sig för huruvida hon ska flytta ihop med Shannon.