Ridiculousness Sterling and Madison Beer II
S31, A2: I ett nytt avsnitt av Ridiculousness hyllar Rob, Steelo och Madison Beer livslång vänskap med 'För alltid-gäng', lägger om semesterplanerna för att undvika 'Semesterapokalys' och avnjuter en skum måltid tillagad av 'Ungkarlskockar'.