Ridiculousness Sterling and Rachel Wolfson II
S31, A28: I detta nya 'Ridiculousness försöker Rob, Steelo och Rachel Wolfson hoppa i poolen fast de 'Missade vattnet', visa cheferna vad 'Säga upp sig med stil' innebär och klä upp sig men ändå vara 'Sjavig i svid'.