S31, A23: I detta nya 'Ridiculousness' ser Rob, Steelo och Rachel Wolfson förare som är 'Glada att leverera', kritiserar de som lämnar en 'Utan påverkan' och varnar för att vända ryggen åt 'Läskiga småtjejer'.