Ko och Kyckling Stjärnmodellen Cow / Deltidsjobb / I.R. på solen
S1, A2: Cow blir supermodell när hon är med i ett glamoröst magasin. / Cow jobbar på en kycklingfarm för att tjäna lite extra fickpengar. / När I.R.