Stone Cold Steve Cold Stone
S7, A13: Robot Chicken-författarna avslöjar den verkliga anledningen till att ingen spelar piano i Wayne Manor. Vi får reda på vad James Potter och hans vänner gjorde medan de var i djurhamn, och Disney-prinsessorna hamnar i ett litet handgemäng.