Stop The Bleeding
S1, A6: Brady och Wilfork försöker återta Lombardi-trofén efter att ha misslyckats med att vinna Super Bowl på tio år. Brady befinner sig i centrum av Deflategate-kontroversen, samtidigt som han förbereder sig för att möta Richard Sherman och Seahawks.