The Mentalist Strawberries and Cream, Part 1
S3, A23: Red Johns CBI-mullvad avslöjas och Patrick Jane hamnar ansikte mot ansikte med en seriemördare i en våldsam konfrontation som får fruktansvärda efterföljder i finalen av säsong tre.