Arrow Streets of Fire
S2, A22: När Slades soldater anfaller staden samlar Oliver sitt team och Felicity får ett samtal från S.T.A.R. Labs med nyheter som förändrar allt. Thea står öga mot öga med Malcolm Merlyn.