The Perfect Miss Strike
S1, A2: Efter bråket med Johanna Augustin bestämmer sig Maria för att skriva en bok själv, lättare sagt än gjort. Sedan tar hennes före detta bästa vän Nikki kontakt. Maria undviker sina problem och bjuder in sig själv på bowling med Sophie och hennes vänner. Ralf tillbringar kvällen med sina döttrar Lily och Lotta, och försöker rädda det som är kvar av sin familj.