Marvel's Cloak & Dagger Suicide Sprints
S1, A2: Tandy och Tyrone försöker förstå vad som hänt dem, samtidigt som Tandys förflutna hinner ikapp henne och Tyrone blir besatt av att hämnas. Under tiden jobbar kriminalaren Brigid O'Reilly på ett intressant fall med anknytning till Tandy.