Spider-Man and His Amazing Friends Sunfire
S1, A4: Gänget möter Sunfire, en mutant som har krafter identiska med Firestar. Sunfire avslöjar att hans farbror Genju behöver hjälp med att starta en fusionsreaktor som kommer att leverera kraft till världen, omedveten om att Genju helt enkelt vill förvärva tillräckligt med kraft så att han inte kan besegras i sin strävan efter att kontrollera världen.