S1, A1: Skattjägaren Darrel Miklos och hans team ger sig ut på ett uppdrag för att lösa ett av historiens mest fascinerande mysterier: försvinnandet av nazisternas plundrade skatter från andra världskriget, som uppskattas vara värda miljarder.