S4, A9: Vissa människor är kapabla till det till synes omöjliga, att överleva i minusgrader, dyka ner i outgrundliga djup på ett andetag eller lyfta föremål med häpnadsväckande vikt. Träning, viljestyrka, genetik eller något mer mystiskt?