Superzeroes
S1, A1: Glöm gepardens snabbhet och örnens synförmåga - Ryan Reynolds avslöjar de extremt bisarra superkrafterna hos världens mest ynkliga djur. Säg hej till den osynliga glasgrodan, den oförstörbara honungsgrävlingen och pistolräkan vars talang är så fantastisk som den kan bli - att skjuta bubblor hetare än solen.