Tom Clancy's Jack Ryan Svart 22
S1, A3: Drönarpiloten Victor kämpar med det enorma ansvaret i sitt jobb. Jack och Greer följer franska underrättelsetjänsten på ett uppdrag att spåra Suleimans bror. Hanin tvingas ta ett farligt beslut för barnens skull.