The Good Mothers Svek
S1, A4: När klanen Pesce vacklar efter Giuseppinas anhållan riktar Anna sin uppmärksamhet mot ett annat potentiellt vittne: Maria Concetta Cacciola. Under tiden lämnar Denise Kalabrien för att träffa en gammal bekant.