Spider-Man and His Amazing Friends Swarm
S1, A5: En meteor kraschar in i en bikupa och skapar en mutantvarelse som kallar sig Svarm, vars kropp består av tusentals bin. Svarm - vars hem är en gigantisk bikupa, där meteoren som utstrålar kraften är inrymd - börjar omedelbart mutera arbetarbina till enorma drönare och börjar sedan förvandla invånarna i New York City till drönare.