The Finder Swing and a Miss
S1, A4: Isabels nya pojkvän Frank, en duktig basketspelare, blir rånad, och Walter ingriper. Walter inser dock att Frank förlorat något mer värdefullt än minnessaker. För att vinna Willas förtroende vill Leo och Walter att han ska hjälpa dem med fallet.