Take Flight!
S1, A2: Yuu spots Fuuka in the hall and is about to talk to her, but then notices she's crying. He follows her eyes and sees that she seems to be looking at their classmate, Mikasa. After school, Yuu ends up on pool-cleaning duty with Fuuka and Mikasa.