The Defenders Take Shelter
S1, A5: Elektras lojalitet ifrågasätts efter en attack mot Defenders. Luke bevisar att han vet hur man tar ett slag och säkrar en fiendetillgång som kan hjälpa deras utredning. Colleen stöter på en gammal bekant och tvivlar på sitt eget syfte. Matt återtar sin gamla identitet när nära och kära tvingas in i polisskydd.