Ash vs Evil Dead Tales from the Rift
S3, A6: Ashs band till sin dotter förstärks när fler Knights of Sumeria går med i Pablos kamp mot ondskan. Kelly bestämmer sig för att jaga Ruby ensam medan Ash och hans team, tillsammans med knektarna möter en egen batalj.